HTML

Cataluña

Així és la vida a Catalunya....

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • macskagyökér: Hömm... már az egész munkahelyem a Bélán gondolkodik... tiene algo que ver con la vela? :)) (2008.12.11. 15:25) Puente de la Constitución y de la Inmaculada
  • Annita (törölt): Szia Veró! Örülök ennek a blognak, jó tudni, hogy minden rendben van odakinn! Kicsit felhúztam magam a szörnyeteg mallorcai nőn... De ne add fel, van egy barátnőm, aki BCN-ban él, és 3 hónapig tartott neki állást találni. Nem könnyű, de ha tényleg akarod, sikerül :) Az nagyon jó, hogy ennyire jól kijössz a lakótársaddal, nagyon fontos, hogy örömmel menj haza :) Ezek szerint akkor velük töltöd a karácsonyt? Majd küldd el a címedet, ha szere... (2008.12.10. 21:40) Puente de la Constitución y de la Inmaculada
  • macskagyökér: Óóó, hát ez ám a kimerítő válasz! Lobos, manos, Bélas! A Béláról egyelőre csak a Soltész Béla ugrott be, de nem hiszem, hogy ő lenne a megoldás. :)) Még töröm a fejem rajta kicsit. Te meg, ahogy mondod, fíjate! ;) Puszi!! (2008.12.08. 09:52) Macik :)
  • Lady Grey: Szia Vero! Húh, Te már nagyon vágod a külföldiesített magyart! ;) Pusz, A u.i.: nem válaszoltál az emilemre... (2008.12.07. 01:23) Macik :)
  • macskagyökér: Hű, ez mekkora történet a rosszindulatú nőről! Azt hiszem, le kell tennem arról, hogy nem nyaralási céllal utánad menjek... katalánul se tudok, crisis is van :), kénytelen leszek itthon maradni. Macikról még mindig semmi hír (az egy Maximilianót kivéve? ;)) Puszi! (2008.12.02. 14:37) Egy ujabb erdekes het :))
  • Utolsó 20

¡¡¡Feliz Navidad!!! / Bon Nadal!!!

2008.12.24. 00:00 :: Vero_ LaBruja

Holnap karacsony lesz!!!

Boldog Karacsonyt Mindenkinek!!!

Mi mar masfel hete feldiszitettuk a fat, ime, itt lathatjatok:

 

Ez csak egy kis fa, es nem is igazi, de hat itt nem igen diszitenek igazi fat, mert iszonyat draga. Ugyhogy meg kell elegednunk egy mufenyovel. Legalabb tamogatjuk a zoldeket.....

 

Szoval mar folyik a karacsonyi keszulodes ezerrel. Holnap jon Nata csaladja vacsorara. Nem tudom, hogy hanyan leszunk vegul, de egy biztos, tutira jo lesz a hangulat..... :))))

 

Ami nagyon ramfer, mert a csaladom nagyon hianyzik. Ez az elso karacsonyom, amit nem veluk toltok, es nagyon megvisel a dolog. 

:(((((

 

 

 

 

 

Kepzeljetek, tegnap siesta utan, olyan 6 korul bementem a kozpontba, mert vennem kellett egy-ket dolgot, es a specko bolt ott van a Plaça Universitathoz kozel, es gondoltam, akkor setalok egy nagyot. Ugye a boltok itt minimum 9-ig nyitva vannak. De Nata is epp akkor indult dolgozni, es mondta, hogy elvisz engem a motorjan!!!

Ugyhogy tegnap motorra pattantam eletemben eloszor!!!! :))))

Es valami fantasztikus volt!!!! :))))) Igaz, az ut csak olyan 15 perces volt, hiszen csak a Mallorcan mentunk vegig a Rambla Catalunyaig, majd onnan meg lementunk egy utcat a València-Ramla Catalunya sarokra, ahol Nata dolgozik, de nagyon jo volt!!!!

Elszaguldottunk a Sagrada Família elott is, es tok szep volt!!!!Teljesen mas volt igy latni, mint gyalog, vagy kocsibol!!!!

 

Hala a jo egnek nem volt nagyon hideg, es nem fagytam szet szaguldas kozben.....

De valtozatlanul tartom a velemenyem, hogy en itt semmi penzert nem vezetnem a kocsimat.....ahogy itt kozlekednek!!!! Mi is arkon-bokron keresztul, mert hat ugye motorral nagyon sokszor ugy mennek, ahogy elvileg nem lehetne, pl. a jardan, vagy a buszsavban, vagy mivel az utcak 95%-a egyiranyu, motorral ezt nem mindig veszik figyelembe, es menetirannyal szemben is mennek neha.....es ahogy kanyarodnak es parkolnak.....szoval en maradok inkabb a pesti csucsforgalomnal a belvarosban.....

 

De a tortenet sajnos itt meg nem ert veget. Miutan megvettem a boltban a dolgokat, szokas szerint elszivtam egy cigit hazafele menet. Azonban ahogy ideerek a haz ele, olyan 9 ora fele, benyulok a zsebembe, es lakaskulcs sehol. Ok, megnezem a masikban, a farmeromban, a taskamban, sehol. Hat kezdtem ideges lenni, es mikozben hivtam Natat, ra akartam gyujtani. Hat cigi sehol…..meg jo hogy itt nem beszelnek magyarul, mert amiket mondtam kozben magamban felhangosan, az minden volt csak szep nem……

 

Mondtam Natanak, hogy elhagytam a kulcsom, es kerdeztem, hogy mikor er haza. Hat olyan este 10 korul. Mondom, jo, akkor elmegyek addig a Krisztiekhez, es idejovok este 10-re. Ok, megbeszeltuk, hogy megcsorget, amikor elindult, es akkor nagyjabol egyszerre erunk haza. Ugyhogy elmentem a Krisztiekhez, akik szerencsere pont otthon voltak.....

 

Abban remenykedtunk, hogy mikor visszaszaladtam a masodik bukosisakert, akkor benthagytam a kulcsot. De nem. Kulcs eltunt. Cigivel egyutt.

Attol tartottunk, hogy kiraboltak, mert ugye Barna a zsebtolvajairol is eleg hires, es bar persze a cim nem volt a kulcson, de hatha kovetett engem valaki hazafele.....

Mert lehet, hogy a motorozas kozben esett ki a kulcs, de a cigi utana meg tuti megvolt, mivel a boltbol kijove cigiztem, es hat abszurd lenne, hogy a kulcs kieseik a zsebembol a motoron ulve, de a cigisdoboz nem….. de hat ki tudja…..

Szoval beparaztunk, es abban maradtunk, hogy a potkulcsot belulrol a zarban hagyom ejszakara, es ha hallom, hogy valaki kotoraszik, hivom a rendorseget, es utana Natat.

Nata nem aludt itthon, atment a szuleihez, mert ma koran kellett dolgozni mennie, es onnan kozelebb van, illetve igy Onat nem hozza-viszi a hidegben.

Itt a hetfo a CSI-sorozatok (helyszinelok) napja, este 10-tol egeszen hajnali fel 2-ig adjak, es mivel ez a kedvenc sorozatom, hat itt sem hagyom ki, de hat ugye abban is kulonfele gyilkossagokrol van szo …. hat a CSI reszek alatt egeszen jol turtem a parazast, bar minden zaj gyanusnak tunt….de hat utana…..

egesz ejjel nem tudtam aludni, minden apro zajra azt hittem, hogy az ajtot probalja kinyitni valaki…..

Hat kegyetlen volt……

 

 

Aztan reggel felhivott Kriszti es Pep, hogy minden rendben van-e, volt-e valami az ejjel, stb…..mondtam, hogy nem, szerencsere nyugis volt, csak eppen en nem tudtam aludni, mert annyira paraztam……

 

Aztan hazajott Nata napkozben, es o is kerdezte, hogy minden rendben volt-e. Mondom, igen, csak iszonyatosan paraztam….erre megszolal, hogy tul sok filmet nezek, qué peliculera!!!!…..de amikor kimondta, rajott, hogy bagoly mondja verebnek, hiszen egyutt nezzuk a thrillereket!!!! Na ezen jokat nevettunk, es ijesztgettuk egymast.

 

Aztan Nata egyszer csak nagy komolyan ramnez, hogy kerhet-e egy oriasi szivesseget tolem…mondom, persze….

hat, hogy van egy szam, egy fisioterapeuta-masszor szama, amit o nem mer felhivni, mert hat egy pasi az, es hat nem meri felhivni, de hat hogy mar nagyon faj a hata, es aki masszirozni szokta mar nem tudta elvallalni a hetre…..es hogy felhivnam-e en ezt a pasit, es megkerdeznem-e, hogy mennyi egy sesión, es hany perceset szokott csinalni, ha a lumbar faj, stb….(hozzatennem, hogy Nata is fisioterapeuta-masszor)

mondom, persze….eszembejutott a kamaszkorom, es hogy mennyit hulyeskedtunk hasonlo hivasokkal….ugyhogy felhivtam a pasit…..

Hat halljatok, en is kedvet kaptam egy sesiónhoz, pedig nem faj a lumbarom! :)))))))) Olyan hangja van!!!! Es nagyon aranyos volt a telefonban, mindent elmagyarazott reszletesen, hogy mit hogy, stb…..

Nata kozben tukon ult, en  meg vagtam neki a fejeket…majd mondtam a pasinak, hogy ok, tovabbitom az infot a baratnomnek, es majd felhivja, ha erdekli.

Hat persze hogy erdekelte Natat!!!! 10 perc mulva fel is hivta, es a pasi helybol tudta, hogy mi vagyunk megint, ugyanis, mint utobb kiderult, elmentette a szamunkat……ugyhogy Nata holnap el is megy a masszorhoz…..mondtam, hogy ok, legkozelebb en is megyek…. :))))))))

Aztan utana egesz delutan Nataval ezen a pasin kattogtunk….es akkorakat nevettunk, hogy az egesz lepcsohaz tolunk zengett……mar tutira mindenki se ha enterado de todo…..

Nagyon jo volt ujra kicsit visszamenni a kamaszkorba!!!! :)))))))))))

 

Ma reggel mondta Pep telefonon, hogy vegyek a coax cablehez connectort, masclet es femellat is, (hat meg nem mondom, hogy ez magyarul hogy van), hogy Nataval ossze tudjuk dugni a wintv-nket a dugasszal, es hogy ne csak az antenna adja a jelet, hanem a TV dugasz is….ugyanis itt vagy 20 ingyenes digitalis TV csatorna van (spanyol es helyi katalan es barcelonai adok is), illetve meg olyan 15 digitalis radiocsatorna, es akkor azt is tudjuk fogni es nezni a laptopon is, meg a tv-n is…..nem csak az analogokat. Ugyhogy le is mentem az egyik kozeli ferrateriaba, hogy megvegyem a connectorokat. Bemegyek, es egy nagyon helyes srac volt ott.

Mondtam neki, hogy mit szeretnek, o meg csak nezett…..hat hogy o nem tudja, hogy az mi. Elkezdtem neki magyarazni, hogy a cable 2 vegere kell rakni, es az egyiket utana csatlakoztatjunk a TV-dugaszhoz, illetve a masikat wintv-stickhez. A srac ugy nezett ram, mint aki a Marsrol jott….  (de la lluna de València... :))))) )

Elovett kulonbozo dobozokat, amiben minden volt, csak epp az nem….mondom, ez nem jo…..de hat hogy o nem tudja, hogy van kulon mascle es femella resz is. Mondom, logikus, hogy van…..de hogy o pl. nem tudja, hogy mi az hogy femella......a masclet meg csak erti, de hogy femella???….na mondom kesz, ez szivat engem….mar csak nem fogok neki biologia orat tartani a dugaszokra kivetitve, hogy mi a kulonbseg a mascle es a femella kozott……de a srac tenyleg nem tudta, hogy mi az…….aztan nagy nehezen beszereztem a cuccokat, mikozben a srac vorosodve szabadkozott……szerintem en is jo voros lehettem mar kozben……

Csak azt nem ertem, hogy ha nem ert ezekhez a dolgokhoz, akkor miert dolgozik egy ferrateriaban???? De lehet, hogy valoban szivatott engem……

De vegul is mindegy, megoldottuk a problemat….ugyhogy most mar a cablekrol is tudok feloras eloadast tartani katalanul!!!! :)))))))

Vegul koraeste Pep meg is tudta nekuk csinalni a coaxcables csatlakoztatast……es igy mar sokkal jobb minosegu az adas!!!

 

Tehat valtozatlanul zajlik az elet korulottem…… :))))))))

 

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása